روزنامه کثیرالانتشار

آن دسته از نشریات چاپی که اطلاعاتی روزنامه وارانه را بدون صحافی به صورت سراسری با هر شماره ای به چاپ می رسانند را روزنامه کثیرالانتشار گویند. به طور کلی به روزنامه های پر فروش هر کشور را روزنامه کثیرالانتشار نام گذاری کرده اند و معیارحقوقی مشخص شده ای ندارند. علاوه بر این در قوه قضاییه از حیث تیتراژ آن مبنای معینی ندارد. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا بطور کامل شما را با این روزنامه پرفروش آشنا نمائیم.

تفاوت اصلی روزنامه های رسمی و کثیرالانتشار

برخلاف بسیاری که تفکر می کنند روزنامه‌ های رسمی روزنامه هایی خاص با عمل کرد متفاوت می باشند روزنامه رسمی بر اساس ماده قانونی تشکیل شده است و شرکتی دارای سهامی خاص است که زیر مجموعه قوه قضاییه محسوب می شود. اصلی ترین بخش روزنامه رسمی انتشار قوانین کشور است، علاوه بر این آگهی های ثبت اختراعات و علامت های تجاری از دیگر موارد چاپی آن می باشد. برخلافه روزنامه رسمی در روزنامه های کثیرالانتشار تمامی اطلاع رسانی های شرکت ها و همینطور آگهی های دعوت منتشر می شود. برای بیان بهتر باید گفت مواردی که در روزنامه رسمی به چاپ می رسد در روزنامه کثیرالانتشار منتشر نخواهد شد و برعکس.

روزنامه کثیرالانتشار

قوانینی که شرکت ها را ملزم به نشر آگهی در روزنامه کثیرالانتشار می کند

  • انتخاب مدیران
  • اعلام ختم تصفیه
  • انتشار اوراق قرضه
  • دعوت از مجامع
  • تقسیم دارایی شرکت
  • پذیره‌نویسی سهام در شرکت سهامی عام
  • انتشار آگهی تغییرات شرکت (افزایش و کاهش سرمایه، انحلال شرکت و…)

هزینه آگهی در روزنامه کثیر الانتشار

منظور از روزنامه کثیر الانتشار آن دسته از روزنامه هایی است که به صورت رایج در سرتاسر کشور منتشر میشود و قابل دسترس برای همگان است. هزینه آگهی در این روزنامه ها با روزنامه رسمی کمی متفاوت خواهد بود و باتوجه به بخشی که در روزنامه قرار می گیرد و همینطور صورتجلسه شرکت متفاوت خواهد بود و همینطور باتوجه به میزان اضای شرکت و موضوع انتخابی برای آگهی شرکت هزینه آن می تواند متفاوت باشد. نکته بسیار مهمی که باید بدانید این است که اگر یک شرکت آگهی روزنامه کثیرالانتشار قبلی خود را منتشر نکرده باشد به طور اتوماتیک از درج صورتجلسه تغییرات جدید در سامانه ثبت شرکت ها جلوگیری خواهد شد.

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید.

88742720 – 88174757
22845837 – 22890428

77574670 – 77259366

330960480 – 55925729

امتیاز دهی از راست به چپ است
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.