هزینه ثبت شرکت

برای شروع به فعالیت و تشکیل شرکت اولین قدم ثبت شرکت می باشد که برای آن هزینه ای را باید پرداخت کنید. سوالی که برای بیشتر مراجعان ما پیش می آید این است که هزینه ثبت شرکت چقدر می باشد؟ ما در این مقاله پاسخ شما به این سوال را خواهیم داد. همچنین شما می توانیدجهت ثبت شرکت، ثبت برند و دیگر خدمات ثبتی خود با ثبت شرکت پایتخت تماس بگیرید و از مشاوران تخصصی ما بصورت رایگان بهره مند شوید.

انواع شرکت ها و هزینه ثبت شرکت

به طور کلی می توان گفت اگر شرکتی بدون ثبت شرکت شروع به فعالیت کند جرایمی برای وی در نظر گرفته خواهد شد در نتیجه امری اجباری می باشد. همانطور که در مقالات قبلی توضیح دادیم ثبت شرکت میان افراد حقیقی و حقوقی انجام شده و در چارچوبی از قوانین می توان فعالیت کرد. شرکت ها انواع مختلفی دارند که هزینه هرکدام از این شرکت ها متفاوت می باشند. لازم به ذکراست ثبت شرکت و ثبت برند یک کار خدماتی بوده و هزینه آن شامل هزینه خدمات است نه یک کالا که قیمت مشخصی داشته باشد لذا هزینه های امور ثبتی شرکت ها ثابت نیستند و بیشترین هزینه ای که شامل می شود هزینه های مربوط به واریز به ادارات و روزنامه ها جهت درج آگهی تاسیس شرکت و حق الثبت تاسیس و هزینه تعیین نام شخصیت حقوقی می باشد.

هزینه ثبت شرکت در تهران

سوالات متداول

آیا ثبت شرکت رایگان است؟

حتی اگر خودتان هم شرکت را به ثبت برسانید رایگان نبوده و اینترنتی بودن ثبت شرکت دلیل بر رایگان بودن آن نمی باشد و شما باید هزینه پست، حق الثبت در اداره ثبت شرک و دو نوبت درج آگهی در روزنامه را پرداخت کنید.

هزینه دو نوبت روزنامه شرکت برای چیست؟

تا چند وقت پیش درج آگهی فقط در روزنامه رسمی اجباری بود اما اخیرا درج آگهی هم در روزنامه رسمی کشور و هم در روزنامه کثیرالانتشار شرکت باید چاپ شود برای همین دو نوبت آگهی دارد و 2 نوبت واریزی، با قیمت متفاوت اجباری است.

آیا بعد از ثبت باز باید هزینه ای پرداخت کرد؟

بعد از گرفتن اوراق شرکت شما باید دفاتر پلمپ اخذ کنید و برای امور مالیاتی اقدام کنید برای گرفتن کد اقتصادی که روالش را در وب سایت بسیار ساده توضیح داده ایم بعد از تاسیس باید حتما اقدام کنید.

 

 

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید.

88742720 – 88174757
22845837 – 22890428

77574670 – 77259366

 

 

امتیاز دهی از راست به چپ است
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.