ثبت شرکت در کشورهای متفاوت

یکی از اصلی ترین هدف های فعالان اقتصادی گسترش فعالیت در تمام دنیا و به صورت بین المللی می باشد. یکی از دغدغه های این افراد برای ثبت شرکت در خارج از کشور انتخاب یک کشور مناسب می باشد. با ما تا انتهای این نقاله همراه باشید تا بهترین کشورها برای ثبت شرکت را معرفی نمائیم.

یکی از راه های اقامت در یک کشور ثبت شرکت در آن می باشد در نتیجه شما باید باتوجه به اهدافی که برای ثبت شرکت خود در آن کشور دارید قوانین آن را مطالعه نمائید. در ادامه کشورهایی که بیشترین ثبت شرکت در آنها انجام می شود را مورد بررسی قرار می دهیم.

ثبت شرکت در اسپانیا

کشور اسپانیا به دلیل شرایط مناسبی که برای سرمایه گذاران خارجی برای ثبت شرکتفراهم کرده، گزینه مناسبی می باشد. اصلی ترین مزیت اسپانیا که باعث شده سالانه بسیاری از شرکت های تجاری و غیر تجاری در آنجا به ثبت برسند حمایت فوق العاده دولت اسپانیا و همینطور هزینه کم برای ثبت شرکت در این کشور می باشد. از مزیت های دیگری که باعث پرطرفدار بودن این کشور برای ثبت شرکت شده می توان به دسترسی آسان به بازارهای اروپایی، افتتاح حساب شخصی و شرکتی در معتبرترین بانک های اروپایی، استفاده از برند اروپایی، دریافت آسان تر ویزا برای دیگر کشورهای جهان، اقامت دائم پس از سه سال، قوانین تجاری و گمرکی آزاد در محدوده کشورهای عضو شینگن، نداشتن قانون های اجباری مانند دارا بودن شریک اسپانیایی و… اشاره کرد.

ثبت شرکت در اسپانیا

ثبت شرکت در لهستان

یکی از بهترین کشورها برای ثبت شرکت در اروپا کشور لهستان می باشد که شما با ثبت شرکت در این کشور به راحتی می توانید اقامت خود و اعضای خانوادتان را اخذ کنید. ثبت شرکت راحت ترین و سریع ترین راه برای گرفتن اقامت در لهستان می باشد از جمله مزایای ثبت شرکت در این کشور عبارتند از عدم نیاز به حضور دائم فیزیکی در این کشور، اخذ اقامت دائم و پاسپورت لهستان، کار و تحصیل برای اعضای خانواده در لهستان و کل اروپا، امکان بیزینس و افتتاح حساب بانکی در کلیه کشورهای اروپایی، امکان تردد و اقامت در سایر کشورهای اروپایی و عضو شنگن

ثبت شرکت در لهستان

بیشتر بخوانید: ثبت شرکت در مناطق آزاد

ثبت شرکت در گرجستان

به دلیل اینکه گرجستان در دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد پایتخت این کشور عضو اتحادیه اروپا و نانو می باشد. همانطور که می دانید گرجستان یکی از کشورهایی است که توریست های ایرانی زیادی به آن سفر می کنند و همینطور مردم ایرانی زیادی این کشور را برای اقامت انتخاب می کنند پس در نتیجه کسب و کار زیادی در این کشور وجود دارد که شما می توانید در یکی از این زمینه ها شرکت خود را به ثبت برسانید.

ثبت شرکت در گرجستان

مزیت هایی که موجب پرطرفدار بودن گرجستان برای ثبت شرکت می باشد عبارتند از نیروی کار از هزینه کمی برخوردار می باشد، ثبت شرکت کم هزینه و کم زمان، سهولت دسترسی به کشورهای اروپایی، مالیات کم و…

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. همچنین در صورت داشتن سوال و یا پیشنهاد می توانید در قسمت دیدگاه ها با ما در ارتباط باشید.

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید.

88742720 – 88174757
22845837 – 22890428

330960480 – 55925729

امتیاز دهی از راست به چپ است
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.