سایت های فریلنسری

به تازگی مجموعه های زیادی رابط بین کارفرمایان و فریلنسر ها هستند که رایج ترین راه برای این کار راه اندازی یک سایت برای فعالیت می باشد. بسیار از ما سوال می شود که آیا سایت های فریلنسری نیاز به اخذ مجوز و ثبت دارند یا خیر. برای گرفتن پاسخ این سوال مقاله زیر را تا انتها مطالعه نمائید.

در ابتدا برای درک بهتر گام به گام تمامی اعضای این مجموعه و نوع کار آنها را توضیح خواهیم داد.

فریلنسر کیست و چه فعالیتی دارد؟

در واقع فریلنسر را اینگونه می توان بیان کرد که یک فرد فعالیت تخصصی و حرفه ای خود را بدون حضور و تعهد در یک شرکت و یا یک موسسه انجام می دهد . متناسب با پروژه هایی که در دسترس خود دارد می تواند کارفرمای خود را تغییر دهد. این روش کار در دنیا یکی از پرطرفدارترین کارهاست که هم برای کارفرما و هم برای فرد فریلنسر مزایای بسیاری دارد و همینطور اکثر کارفرماها اولویت انتخابشان را به فریلنسرها اختصاص می دهند.

سایت های فریلنسری

دلیل طراحی یک سایت بعنوان رابط فریلنسر و کارفرما این است که یکسری معایب در کار فریلنسری وجود دارد، مانند نحوه حقوق دهی و اعتماد سازی برای کار و… به همین خاطر با طراحی یک سایت می توان میزان این مشکلات را کاهش داد. در چنین سایت هایی افراد فریلنسر در زمینه هایی چون طراحی سایت، گرافیک و بازاریابی و … فعالیت می کنند که کارفرما می تواند متناسب با کار خود فرد مورد نظر را از سایت انتخاب نماید.

نحوه عملکرد سایت های رابط فریلنسر و کارفرما

فردی که می خواهد به صورت فریلنسر کار خود را شروع کند در این سایت ها رزومه کاری و نوع فعالیت خود را بعنوان پروفایل قرار می دهد. سپس کارفرما متناسب با نیاز خود و مشاهده پروفایل این افراد یک نفر را انتخاب می کند و کار را به وی واگذار می نماید. بخش اصلی که همان نحوه پرداخت حق الزحمه می باشد در این سایت ها به این صورت است که کارفرما از همان ابتدا هزینه پروژه را بطور کامل برای سایت واسطه واریز می کند و این هزینه تا پایان پروژه و تحویل آن به کارفرما دست سایت باقی می ماند و پس از تائید پروژه و رضایت کامل کارفرما به حساب فریلنسر واریز خواهد شد.

سایت های فریلنسری

همچنین بخوانید: اخذ پروانه بهره برداری

سایت های فریلنسری نیاز به اخذ مجوز و ثبت دارند؟

سایت های معتبر این فیلد کاری دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و همین نماد منجر به اعتماد افراد به این سایت ها می شود. هدف از اخذ نماد اعتماد الكترونيكي، ایجاد اعتماد و به رسمیت نشان دادن فعالیت کسب و کارهای اینترنتی می باشد که موجب جلوگیری از آسیب های احتمالی می شود. بنابراین چه فریلنسر ها و چه کارفرمایان با مشاهده این مجوز می توانند با اعتماد بیشتری با این مجموعه ها وارد همکاری شوند .

امیدواریم این مطلب مورد رضایت شما کاربران پایتخت بوده باشد.

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید.

88742720 – 88174757
22845837 – 22890428

330960480 – 55925729

امتیاز دهی از راست به چپ است
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.