هزینه دریافت کد اقتصادی

در مقالات قبلی نحوه اخذ کد اقتصادی و مدارک لازم برای آن را به طور کامل توضیح دادیم. کد اقتصادی برای شناسایی شخص  یا  موسسه در واحد مالیاتی استفاده می‌شود لازم به ذکر است که تمامی شرکت‌های ثبت شده ملزم به دریافت کد اقتصادی می باشند. هزینه دریافت کد اقتصادی ازجمله سوالاتی است که از ما پرسیده می شود، به همین تصمیم گرفتیم مقاله ای در این باره بنویسی تا شما عزیزان را راهنمایی کرده باشیم.

آشنایی با کد اقتصادی

پس از ثبت شرکت شما دو ماه فرصت دارید تا در دارایی تشکیل پرونده دهید و اقدام به دریافت کد اقتصادی نمائید. کد اقتصادی، شناسه ای است از سوی اداره مالیات که شامل 12 رقم می باشد و به اشخاصی که در زمینه اقتصادی فعالیت مستمر دارند، اعطا می شود. برای دریافت کد اقتصادی مراحلی وجود دارد که در ادامه مرحله به مرحله آنها را توضیح خواهیم داد.

مراحل دریافت کد اقتصادی

مراحل دریافت کد اقتصادی

هزینه دریافت کد اقتصادی

پیش از اقدام به دریافت و اخذ کد اقتصدی لازم است هزینه آن را بدانید. به دلیل متفاوت بودن تعرفه ها شما می توانید با ثبت شرکت پایتخت تماس بگیرید و با راهنمایی مشاوران به صورت حرفه ای و رایگان اطلاعات بیشتر کسب نمائید.

تلفن تماس: 88742720 – 88174757

برای انجام چه کارهایی به کد اقتصادی نیاز است؟

  • اخذ کارت اقتصادی
  • اخذ قرارداد با شرکتها دولتی
  • صدور فاکتور
  • شرکت در مناقصات
  • باز کردن حساب در بانک
  • شرکت در مزایده ها

نحوه درخواست شماره اقتصادی

پرداخت کننده مالیاتی در صورت داشتن شروط لازم، از فرم نمونه کپی گرفته و پس از تکمیل بخش مربوط به خود و ضمیمه نمودن یک قطعه عکس، آن را به همراه مدارک دیگر به حوزه های مالیاتی  تحویل داده و رسید را دریافت می کند. بعد از بررسی های لازم، مدارکی که ناقص باشند شماره اقتصادی نخواهند گرفت، اشخاص حقوقی هم مانند اشخاص حقیقی خواهند بود با این تفاوت که در صورت داشتن هر گونه تغییرات باید فرم تغییرات اطلاعات شناسایی هم از جانب پرداخت کنندگان کامل شود . تشکیلات قانونی هم در صورتی که حسابی مستقل داشته باشند و مورد تایید قرار بگیرند می توانند با مراجعه به حوزه مالیاتی، درخواست شماره اقتصادی نمایند.

 

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید.

88742720 – 88174757
22845837 – 22890428

77574670 – 77259366

امتیاز دهی از راست به چپ است
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.