با توجه به موقعیت تهران از نظر اقتصادی و سیاسی و حجم زیادی از کسب و کارها در تهران که باعث رونق اقتصادی و فعالیت بسیاری از شرکت های معتبر شده است پس ثبت شرکت در تهران میتواند برای رشد کسب و کار شما امتیاز خوبی باشد.

ثبت پایتخت با فعالیت در شعب مختلف در سراسر تهران و همچنین خدمات ثبتی غیر حضوری و آنلاین هرجای تهران بزرگ که باشید میتوانید تنها با یک تماس تلفنی و پس از مشاوره رایگان ثبت شرکت شرکت یا موسسه خود را در کمترین زمان و کمترین هزینه ثبت نمایید.

شما در هرکجای تهران که باشید میتوانید ثبت شرکت در شمال تهران، ثبت شرکت در غرب تهران، ثبت شرکت در شرق تهران و جنوب تهران را از ثبت پایتخت بخواهید.

اداره ثبت شرکت در تهران

اداره ثبت شرکتها در تهران

اگر ساکن تهران باشید میدانید که اداره ثبت شرکتها در خیابان میرداماد تقاطع مدرس واقع شده است و شما میتوانید با مراجعه به این اداره امور ثبت شرکت در تهران خود را شروع کنید.

اما قبل از ثبت شرکت در تهران بهتر است اطلاعات کافی در مورد مدارک و شرایط و مراحل ثبت شرکت بدست آورید چرا که امور ثبتی علاوه بر مراحل اداری و قانونی نیاز به شناخت بیشتر برای سریعتر انجام شدن ثبت شرکت شما را دارد.

مراحل ثبت موسسات غیر تجاری و ثبت شرکت در تهران

1- ابتدا نوع شرکت یا موسسه خود را باید مشخص کنید که چه نوع شرکتی مثلا شرکت با مسئولیت محدود، شرکت سهامی و … که کاملترین توضیحات را میتوانید در صفحه ثبت شرکت بدست آورید و پیشنهاد میکنیم حتما آن را مطالعه کنید:

ثبت شرکت چیست و چگونه باید شرکت خود را ثبت کنیم؟

2- مدارک مورد نیاز بر اساس نوع شرکت خود را آماده کنید.

3- سپس با مراجعه به سامانه ی اینترنتی http://sherkat.ssaa.ir درخواست خود را ثبت کنید و اطلاعات مورد نیاز را تکمیل نمایید.

4- پس از ثبت درخواست و تکمیل اطلاعات، کارشناس حقوقی اداره ثبت شرکتها به درخواست شما رسیدگی خواهد کرد و در صورت وجود اشکال یا ناقص بودن مدارک و اطلاعات در سامانه به عنوان رفع نقص برای شما فرستاده می شود و با تکمیل و رفع نقص، پرونده شما مجدد بررسی می شود.

5- پس از تایید کارشناسان ثبت شرکتها و پذیرش اینترنتی از طریق سامانه، باید مدارک و نسخه های صورتجلسات تنظیم شده را به نشانی پستی که در پذیرش اینترنتی درج شده است ارسال کنید.

6- در این مرحله مجدد کارشناس مربوطه مدارک و صورتجلسات ثبت شرکت شما را بررسی کرده و در صورت وجود نقص و یا رد شدن آن مجدد به شما اطلاع رسانی خواهد شد تا رفع کنید و یا اگر صورتجسات شما تایید شود جهت صدور آگهی  به روزنامه ارسال می شود و می شود گفت که شرکت شما تقریبا ثبت شده است و یک سری مراحل کمی پیش رو دارید.

7- وقتی که مراحل قبل تایید شد، مسئول اداره ثبت شرکتها دستور ثبت در دفتر ثبت شرکت ها را می دهد و مشخصات  و اطلاعات شما در دفتر مخصوص اداره ثبت می شود.

در این مرحله مراحل اداری اعم از چک کردن اطلاعات و صحت مدارک سنجیده می شود و تمامی مدارک تطبیق داده می شوند و در صورت تایید پیشنویس تشکیل پرونده شما تکمیل شده و برای تایپ ارسال می شود

مرحله بعدی لازم است شما و یا وکیل شما برای امضا تمام اوراق به اداره ثبت شرکت ها فته و یک نسخه از تمام موارد مانند اساسنامه و شرکتنامه و اظهارنامه به شما تحویل داده می شود و یک نسخه در اداره ثبت شرکتها ثبت می شود.

8- ارسال آگهی ثبت شرکت در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران و انتشار در روزنامه.

امتیاز دهی از راست به چپ است
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.