ثبت شرکت ارزان

ثبت شرکت ارزان چگونه امکانپذیر است؟ با توجه به تورم بی سابقه و افزایش بی رویه قیمت خدمات، آیا هنوز هم امکان دارد تا ثبت یک شرکت را با کمترین هزینه ممکن انجام دهیم؟ با ما همراه باشید تا پاسخ از این دست سوالات خود را به درستی دریافت کنید…

طبیعتا هزینه های شروع هر کسب و کاری یکی از مهمترین دغدغه های افراد است و درصورتی که این هزینه ها بیش از حد بالا باشد ممکن است اشخاص و کسب و کار آنها را با مشکل مواجه سازد؛ از این رو به منظور حمایت بیشتر از کسب و کارها خصوصاً کسب و کارهای نو پا و کمک به تولید، اشتغال و کارآفرینی، مجموعه ثبت شرکت پایتخت یکی از سیاست های کاری خود را ثبت شرکت فوری و ارزان قرار داده است.

ثبت شرکت ارزان

ممکن است شنیده باشید که بعضی موسسات به عنوان مثال تنها با دریافت مبلغ بسیار کمی میتوانند برای شما فرآیند ثبت شرکت ارزان را محقق کنند! اما در این چنین مواقعی شما نباید فوراً اغوا شده و این مبلغِ هرچند ناچیز را به حساب آنها واریز کنید، این موسسات تنها هدفشان کلاه برداریست و از هزاران نفر مانند شما این مبلغ را دریافت کرده و بعد هم در کثری از ثانیه ناپدید می شوند!

شاید برای شما از دست دادن چنین مبالغی چندان مهم نباشد، اما مسئله بی اعتمادی است که در سطح جامعه توسط چنین افرادی که خود را در ابتدا قانونی معرفی میکنند، صورت میگیرد.

اگر نمیخواهید خودتان شخصا این کار را انجام دهید و قصد دارید این پروسه را به یک موسسه واگذار کنید، قبل از هر اقدامی لطفا تحقیقات لازم را جهت یافتن معتبر ترین موسسه و گرفتن مشاوره برای ثبت شرکتتان انجام دهید.

ثبت انواع شرکت با کمترین هزینه

1. شرکت با مسئولیت محدود

جهت ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیاز به حضور حداقل 2 نفر (شرکاء شرکت) میباشد؛ و از بین این 2 نفر می بایست حتما حداقل 1 نفر مدیریت شرکت را عهده دار شود که به چنین شرکتی در اصطلاح شرکت تک مدیره گفته می شود؛

در شرکت با مسئولیت محدود سرمایه شرکت به صورت اظهاری است؛ و نیازی نیست مبلغی از سرمایه شرکت در حساب بانکی سپرده گذاری شود؛ در چنین شرکتی برای عضویت در هیئت مدیره محدودیت زمانی خاصی وجود ندارد و صاحبان سمت در هیئت مدیره بنا به تصمیم خود می توانند بصورت دائمی سمت خود را حفظ نمایند.

همچنین در شرکت با مسئولیت محدود الزامی به حضور بازرس وجود ندارد مگر آنکه تعداد شرکاء شرکت بیش تر از 12 نفر باشد که در چنین حالتی حضور هیئت نظارت الزامی است.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت مسئولیت محدود با قیمت مناسب

  1. دو برگ امضاء شده از شرکتنامه شرکت
  2. دو برگ امضاء شده از تقاضانامه شرکت
  3. دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت
  4. اصل مجوز صادره از مرجع صلاحیتدار (در صورت مجوزی بودن موضوع شرکت)
  5. دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره
  6. اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکتها مراجعه نماید)
  7. تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت

 

2. شرکت سهامی خاص

جهت ثبت شرکت ارزان سهامی خاص نیاز به حضور حداقل 5 نفر است که 3 نفر ایشان سهامدار شرکت و 2 نفر دیگر نیز بازرس شرکت (یک نفر بازرس اصلی و دیگری بازرس علی البدل) هستند.

جهت ثبت شرکت سهامی خاص نیز شرکاء باید در شرف تاسیس، حداقل 35% از سرمایه شرکت را در حساب بانکی بنام شرکت، سپرده گذاری نمایند و پس از آنکه شرکت به ثبت رسید می توانند با ارائه مدارک شرکت ثبت شده و همچنین ارائه روزنامه رسمی ثبت تاسیس شرکت، مبلغ فوق را از بانک استرداد نمایند.

مدت ماموریت اعضاء هیئت مدیره حداکثر 2 سال است که البته سهامداران می توانند اعضاء هیئت مدیره را برای دوره های 2 ساله متوالی به این سمت انتخاب نمایند؛ مدت ماموریت بازرسین نیز در شرکت سهامی خاص حداکثر 1 سال است و سهامداران می توانند آن ها را برای دوره های متوالی 1 ساله به سمت بازرسی انتخاب نمایند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت ارزان سهامی خاص

  1. دو برگ امضاء شده از اظهارنامه شرکت
  2. دو نسخه امضاء شده از اساسنامه شرکت
  3. اصل مجوز صادره از مرجع صلاحیتدار (در صورت مجوزی بودن موضوع شرکت)
  4. دو نسخه امضاء شده از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین شرکت و صورتجلسه هیئت مدیره
  5. اصل وکالتنامه وکیل دادگستری (اگر تصمیم دارید که از طرف شما وکیل دادگستری به اداره ثبت شرکتها مراجعه نماید)
  6. ارائه اصل فیش واریزی بانکی و همچنین تاییدیه بانک مبنی بر افتتاح حساب بانکی بنام شرکت در شرف تاسیس و واریز حداقل ۳۵% از سرمایه شرکت به حساب فوق الذکر
  7. تعهد نامه کلیه اعضاء هیئت مدیره و بازرسین شرکت مبنی بر نداشتن سوء پیشینه کیفری و نداشتن محدودیت های قانونی برای عضویت در هیئت مدیره و همچنین قبول سمت در هیئت مدیره شرکت و سمت بازرسین شرکت

بیشتر بخوانید: ثبت شرکت مسئولیت محدود بهتر است یا سهامی خاص؟

هزینه ثبت شرکت ارزان در ثبت پایتخت

هزینه ثبت شرکت ارزان قیمت به عواملی بستگی داره که هر شرکتی با توجه به این عوامل ممکن است ایجاد بشه، مثلاً هزینه ثبت شرکت ها که بر اساس نوع شرکت تعیین می شه، هزینه ابطال تمبر که بستگی به سرمایه شرکت داره و هزینه روزنامه رسمی که هزینه روزنامه رسمی بر اساس تعرفه روزنامه رسمی جمهوری اسلامی تعیین می شود .

هزینه روزنامه کثیرالانتشار که بستگی به این داره که چه روزنامه کثیرالانتشار رو انتخاب کرده باشید، روزنامه های پر فروش گرونتر از روزنامه های کم فروش هستند، اگر قیمت دقیق ثبت شرکت براتون اهمیت زیادی داره می تونید همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید و هزینه دقیق ثبت شرکت رو از ما بپرسید البته ناگفته نمونه هزینه ای که موسسات اعلام می کنند با توجه به 10% حق الوکاله وکیل تعیین می شه.

تعرفه و هزینه ثبت شرکت در موسسه ثبت پایتخت در مقایسه با موسسات ثبتی و حقوقی دیگر، جزو پائین ترین هزینه ها و تعرفه هاست؛

 

 

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.